Čaroděj Modromír - rozšíření

Zažijte vzrušení z karetní hry Wizard, která je postavena na strategii a soutěžení v bránících tricích! Tato hra využívá speciální šedesátikartový balíček, který zahrnuje tradiční karty a unikátní karty Wizard a Jester. Hráči se snaží v několika kolech co nejpřesněji odhadnout, kolik triků vyhrají. Při každém tahu se určuje trumf a následně se zahrají karty podle standardních pravidel, přičemž Wizardy a Jesty hrají klíčovou roli v určování vítězů triků. Po každém kole se hráči sčítají body na základě splněných odhadů, což přináší napětí a strategické rozhodování. Wizard je skvělou volbou pro příjemné večery plné zábavy s rodinou a přáteli!
Výrobce: REXhry
GTIN (EAN): 0745125684581

Desková hra Wizard

Hra Wizard je karetní hra na bránící triky, která používá šedesátikartový balíček, jehož součástí je tradiční balíček 52 karet (1-13 ve čtyřech barvách) spolu se čtyřmi Wwizardy (vysoké) a čtyřmi Jesty (nízké).

Hráči soutěží v několika kolech podle počtu hráčů a vítězem se stává ten, kdo skončí s nejvyšším skóre. V každém kole dostávají hráči ruku karet — jednu kartu v prvním kole, dvě karty ve druhém, tři v třetím, atd. — a poté se určuje trumf tím, že se otočí horní karta nezahraného balíčku; pokud je odhalena barva, tato barva je trumfem, zatímco pokud se objeví Jester, otočí se zpět a pro toto kolo není trumf. Pokud se otočí Wizard, dealer si vybere jednu ze čtyř barev jako trumfovou barvu. Dealer nemůže zvolit "bez trumfu". V posledním kole každé hry se rozdají všechny karty, takže není žádný trumf. Hráči pak oznámí, kolik triků očekávají, že vyhrají v daném kole.

Hraní a vyhrávání triků používá většinou standardní pravidla pro triky. Pokud hráč zahraje barevnou kartu, ostatní hráči se musí, pokud je to možné, držet barvy. Pokud hráč zahraje Jestera, druhý hráč určuje, jaká barva se hraje. Pokud hráč zahraje Wizards, ti, kdo následují, mohou hrát, co chtějí. Všichni hráči však mohou vždy hrát Wizard nebo Jester, i když mají karty ve zvolené barvě.

Po každém hráči, který zahrál kartu, se určuje vítěz triku následujícím způsobem: Pokud bylo zahráno jedno nebo více Wizardů, vítězem triku je hráč, který zahrál prvního Wizardu, vybere si karty a zahraje k dalšímu triku. Pokud nebyl žádný Wizard, vítězem triku je ten, kdo zahrál nejvyšší trumf. Pokud nebyl žádný trumf, vítězem triku je ten, kdo zahrál nejvyšší kartu zahájené barvy. Pokud všichni hráči zahráli Jester, vítězem triku je ten, kdo zahrál prvního Jesteru.

Po odehrání všech triků hráči sečtou své skóre za kolo. Pokud hráč odpovídal svému odhadu, vyhrál přesně tolik triků, kolik uvedl na začátku kola, získává 20 bodů a navíc 10 bodů za každý vyhraný trik. Pokud hráč svůj odhad nezískal, ztrácí 10 bodů za každý trik, o který se odchýlil, ať už získal více nebo méně než očekával.

V běžné variantě hry Wizard se obecně zakazuje, aby celkový počet triku hlášených v kole odpovídal číslu kola, což nutí (alespoň) jednoho hráče, aby byl v každém kole mimo.

199 Kč
169 Kč
increase decrease
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 3-5 dní
Doručit na
*
*
Způsob dodání
Název
Odhadované doručení
Cena
Žádné možnosti dopravy

Desková hra Wizard

Hra Wizard je karetní hra na bránící triky, která používá šedesátikartový balíček, jehož součástí je tradiční balíček 52 karet (1-13 ve čtyřech barvách) spolu se čtyřmi Wwizardy (vysoké) a čtyřmi Jesty (nízké).

Hráči soutěží v několika kolech podle počtu hráčů a vítězem se stává ten, kdo skončí s nejvyšším skóre. V každém kole dostávají hráči ruku karet — jednu kartu v prvním kole, dvě karty ve druhém, tři v třetím, atd. — a poté se určuje trumf tím, že se otočí horní karta nezahraného balíčku; pokud je odhalena barva, tato barva je trumfem, zatímco pokud se objeví Jester, otočí se zpět a pro toto kolo není trumf. Pokud se otočí Wizard, dealer si vybere jednu ze čtyř barev jako trumfovou barvu. Dealer nemůže zvolit "bez trumfu". V posledním kole každé hry se rozdají všechny karty, takže není žádný trumf. Hráči pak oznámí, kolik triků očekávají, že vyhrají v daném kole.

Hraní a vyhrávání triků používá většinou standardní pravidla pro triky. Pokud hráč zahraje barevnou kartu, ostatní hráči se musí, pokud je to možné, držet barvy. Pokud hráč zahraje Jestera, druhý hráč určuje, jaká barva se hraje. Pokud hráč zahraje Wizards, ti, kdo následují, mohou hrát, co chtějí. Všichni hráči však mohou vždy hrát Wizard nebo Jester, i když mají karty ve zvolené barvě.

Po každém hráči, který zahrál kartu, se určuje vítěz triku následujícím způsobem: Pokud bylo zahráno jedno nebo více Wizardů, vítězem triku je hráč, který zahrál prvního Wizardu, vybere si karty a zahraje k dalšímu triku. Pokud nebyl žádný Wizard, vítězem triku je ten, kdo zahrál nejvyšší trumf. Pokud nebyl žádný trumf, vítězem triku je ten, kdo zahrál nejvyšší kartu zahájené barvy. Pokud všichni hráči zahráli Jester, vítězem triku je ten, kdo zahrál prvního Jesteru.

Po odehrání všech triků hráči sečtou své skóre za kolo. Pokud hráč odpovídal svému odhadu, vyhrál přesně tolik triků, kolik uvedl na začátku kola, získává 20 bodů a navíc 10 bodů za každý vyhraný trik. Pokud hráč svůj odhad nezískal, ztrácí 10 bodů za každý trik, o který se odchýlil, ať už získal více nebo méně než očekával.

V běžné variantě hry Wizard se obecně zakazuje, aby celkový počet triku hlášených v kole odpovídal číslu kola, což nutí (alespoň) jednoho hráče, aby byl v každém kole mimo.

Pouze registrovaní uživatelé mohou psát recenze