Čarokniha je unikátní pop-up hra pro 1 až 4 hráče, která vás vezme do kouzelného světa Oniria, dávné civilizace draků. Tato kooperativní hra spojuje příběh a dobrodružství, kde se každý hráč ujme role dospívajícího dítěte v partě dobrodružných přátel. Skupina musí společně čelit výzvám v šesti po sobě jdoucích scénářích, nazývaných kapitoly. Každá kapitola obsahuje specifický balíček předem seřazených karet, které představují pravidla, příběh a výzvy, a postupně odhalují fascinující detaily o světě, ve kterém se hraje. Hráči začínají s první kartou kapitoly a postupují až k cílové kartě, která určuje úkol potřebný k dalšímu postupu. V rámci svého tahu může každý hrdina vykonat až tři akce, včetně pohybu, boje, používání dovedností, sbírání magie a interakce s kartami a pop-upy. Po ukončení tahů hrdinů se karta Wyrm použije k určení akcí nepřátel. Mechaniky hry jsou snadno pochopitelné, ale každý scénář přináší různé úkoly — od objevování a boje s bossy po řešení hádanek a hraní miniher. Wonder Book slibuje fascinující dobrodružství, kde je ve světě draků možné cokoliv!
Oniria — svět dávné civilizace draků. Příběhy popisují tuto zemi jako idylický ráj plný úžasných zázraků stvořených draky a obklopený bujnou divočinou. Jediný portál do tohoto světa je Kniha zázraků, starobylý svazek uzamčený v opuštěné věži. Spí, pokrytý prachem, a čeká na to, co si nejvíce přeje: na vás.
Wonder Book je pop-up hra pro 1-4 hráče, kde každý hráč hraje roli dospívajícího dítěte ve skupině dobrodružných přátel. Je to kooperativní hra, v níž všichni vyhráváte nebo prohráváte jako tým.
Hra se skládá ze šesti po sobě jdoucích scénářů ("kapitol"), z nichž každá obsahuje specifický balíček předem seřazených karet, které obsahují pravidla, příběh a výzvy, kterým musíte čelit. Každá kapitola vás zavede do nové části interaktivní 3D pop-up knihy a odhaluje více o světě, ve kterém se vaše dobrodružství odehrává.
Začínající první kartou kapitoly se příběh rozvíjí, dokud nedosáhnete karty cíle. Tyto karty ukazují cíl, který musí být splněn, abyste mohli pokračovat, a vysvětlují, jak budou probíhat tahy hráčů a nepřátel. Každý hrdina může vykonat tři akce za tah, včetně pohybu a boje, používání svých osobních dovedností, sbírání jisker magie (používají se k provádění speciálních akcí) a interakce s kartami a pop-upy. Jakmile všichni hrdinové dokončí své tahy, karta Wyrm určuje, jak budou nepřátelé reagovat pohybem, útokem, spawnováním nebo něčím nečekaným.
Základní mechanismy jsou snadno pochopitelné, ale hra se neustále mění, protože každý scénář nabízí různé úkoly. Najdete se při objevování, boji s bossy, řešení hádanek, hraní miniher, hledání indicií... během příběhu je možné cokoliv!