Vstupte do života zazobané rodiny papá Winchestera, krále šejdířů! Poté, co papá zemřel a zanechal za sebou obří majetek, je na vás a vašich "sourozencích", jak s tímto bohatstvím naložíte. Hra Pappy Winchester vám přinese zábavu a naučí vás hospodařit s majetkem, zatímco se snažíte stát nejbohatším členem rodiny. Rozhodněte se, zda je výhodnější těžit zlato z dolů nebo si vybrat tržbu v saloonu. Užijte si napětí během soubojů a dražeb! Balení obsahuje herní plán, 110 bankovek, 50 žetonů klobouků, žetony souboje, pozemků, bonusové žetony, karty tajných a společných cílů, a další herní komponenty, včetně lokomotivy a lodě. Každý hráč začne se stanoveným množstvím peněz a tajnými cíli, a během hry budou hráči dražit pozemky, čímž budou moci získávat bonusy a peníze. Vítěz aukcí bude muset spravedlivě rozdělit část svých peněz mezi ostatní hráče, což dává hře další strategickou dimenzi. Na konci hry se vyhodnotí tajné cíle a ten, kdo má nejvíce peněz, se stane novou hlavou rodiny! Hra je skvělou kombinací strategie, plánování a náhody, která vás určitě vtáhne do dobrodružství na Divokém západě.
Vítejte do zazobané rodiny papá Winchestera, krále šejdířů a podvodníků! A zároveň si popřejte upřímnou soustrast, protože papá právě zemřel a zanechal za sebou kromě truchlící rodiny i obří majetek. Bude teď na vás a vašich “sourozencích”, jak s majetkem naložíte. Ale vězte, že jen ten nejbohatší se stane novou hlavou rodiny. Budete to právě vy?
Zábavná rodinná deskovka naučí účastníky hospodařit s majetkem a vyhodnocovat, co se nejvíc vyplatí. Má cenu těžit dál zlato v dolech, nebo radši vybrat tržbu v Saloonu? Ovšem na své si přijdou i ti hráči, kteří mají rádi riziko a napětí. Při soubojích a dražbách si ho užijí dost a dost!
Balení obsahuje: 1 herní plán, 110 bankovek v hodnotě 1000 $, 50 žetonů klobouků v 5 barvách (10 ks od každé barvy), 5 žetonů souboje, 19 žetonů pozemků (číslovaných), 19 bonusových žetonů, 10 karet tajných cílů, 10 karet společných cílů, 5 karet s dolem, 3 karty ranče, 2 karty přestřelky, 1 žeton prvního hráče; k sestavení - 1 lokomotivu, 1 loď a 1 žeton probíhající dražby.
—description from the publisher
Pappy Winchester has kicked the bucket! Poor thing, he was the king of swindlers and everyone knows he was filthy rich! His final wish was that his descendants would share his fortune and the plots of his ranch, with the richest becoming the new head of the family. After all, for him the most important thing was that his money stayed in the family! Pappy thought of everything and left an outline of his belongings. In Pappy Winchester, you and the other heirs are now assembled around this map to divvy up Pappy's possessions...
The game board features 19 plots of land, divided into seven desert plots, six prairie plots, and six forest plots, with train tracks and a river running crossways through the land, and a saloon set apart from everything else. To set up play, give each player $8,000 and two secret objective cards, then place a bonus token face down on each plot of land.
On a turn, the active player draws a plot token at random, then players hold an auction for that plot, with the winner marking it with one of their tokens, then revealing the bonus token and carrying out its effects. This token might let you look at the face-down mine or ranch cards to determine the value of those plots; move the train or boat along the tracks or river, with players owning properties adjacent to this vehicle's location earning money; or collect funds from the saloon. The winner of the auction then divides their bid as equally as possible among all other players, with any remainder being placed on the saloon.
Each player starts the game with a duel token, and when a player is involved in an auction that's down to them and someone else, they can decide to spend that token. If they do, a third player shuffles two duel cards — one showing a gun being fired, and the other not — then each bidder takes one of them, with the player holding the firing gun winning the auction.
Five piles of banknotes are laid out at the start of play, with a different shared objective card placed on each pile. If the completion of an auction allows a player to meet one or more of the objectives, such as owning one of each type of land or having three plots that don't touch the river, then that player claims the banknotes under that card. After the 19th auction, players reveal their secret objectives, earning money for how well they've met those goals, and whoever owns the most plots of land receives $5,000. Whoever now holds the most money wins!