Ve hře Tindaya se stanete náčelníky jednoho z kmenů Imazighen, kteří obývají Kanárské ostrovy v 15. století. Jakmile země zavládne chaos poté, co se objevují mocní bohové Acoran a Moneiba, je na vás, abyste se postarali o svůj kmen, sdíleli znalosti a suroviny, objevovali nové vynálezy a čelili pohromám, které na vás budou sesílány. Kromě toho budete muset také čelit invazi conquistadorů, kteří se snaží ovládnout ostrovy. Bohové mohou být milosrdní, pokud obdrží své obětiny, ale jejich požadavky představují vážné hrozby. Pokud nesplníte přání těchto božstev, můžete se setkat s katastrofami jako jsou výbuchy sopek, zemětřesení a tsunami.
Pocházíme z lidu vypravěčů…
Příběhy našich stařešinů vyprávějí o dobách, kdy nás z domovů vyhnal mráz, hlad a neúnavní dravci. V zoufalství jsme se rozhodli následovat stěhovavá stáda přes Beringijský most, daleko, až na nový kontinent. Byla to dlouhá a obtížná cesta. A teď tu stojíme, jako živý důkaz toho, že se našim otcům podařilo přežít. Náš nový domov je pokrytý ledem a sněhem, ale přesto jsme hrdými vítězi. Země je drsná a nelítostná, ale je naše. Jsme houževnatý lid věčné zimy, jehož život v krutých podmínkách nás zocelil a mnohému naučil.
Náš příběh pokračuje…
Kmenoví průzkumníci dokážou mezi ledovci a skalisky najít ta nejlepší místa pro vesnice. Lovci stopují a uloví i tu největší zvěř. Jeden mamut nás nasytí na celé týdny. Stařešinové předávají své zkušenosti z generace na generaci. Bez nich by náš odkaz navěky zmizel. S námi se vyvíjí um, náčiní a rituály, a nad naším světem bdí nebesa. Když slunce pohltí temnota, je to znamení velkých změn. To přichází doba obřadů, oslav a klání.
Teď stojíme na prahu nového věku. Jsme to my, vůdci tohoto nezdolného kmene, k nimž se znovu obrací všechen lid…
Vydejte se do doby 10.000 let před naším letopočtem…
Ujměte se vedení kočovných kmenů, které utvářely americkou historii. Od lovců a sběračů až po vzkvétající kmenová společenství. Během svého putování budete osidlovat nová území, zkoumat nové objevy, lovit zvěř a budovat megalitické stavby, které přečkají věky.
Věčná zima je strategická hra, která spojuje mechaniky worker placement a deck building novými unikátními způsoby. V každém kole platíte zdroji a kartami za činnosti, které vyšlete své členy kmene vykonávat. Vaši lidé vám přinesou nové šikovné ruce, zatímco karty kultury mají širokou škálu efektů. Karty si můžete ponechat a využít je až na konci kola ve Fázi zatmění, kdy se jejich efekty současně odhalí a ovlivní pořadí hráčů, čímž spustí další akce.
Ve hře naleznete i další systémy, jako jsou karty na více použití, boj o území, pokládání dílků a sbírání sad. K vítězství vede mnoho cest. Po čtyřech rychlých kolech se počítají body a kmen s nejvyšším skóre vítězí.
Věčná zima je určena pro 1–4 hráče od 12 let.
Obsah hry:
- 1 herní plán
- 4 dvouvrstvé desky hráčů
- 1 deska zvířat
- 1 deska modly
- 4 megalitické desky
- 20 posvátných kamenů
- 5 karet náčelníků
- 36 počátečních karet
- 75 karet kmene
- 40 karet kultury
- 60 karet zvířat
- 5 karet přípravy hry
- 4 karty nápověd
- 5 figurek náčelníků
- 4 podstavce k figurkám
- 25 dílků krajiny
- 12 vesnic
- 8 figurek čelnů kmene
- 40 megalitů
- 20 figurek tábora
- 4 žetony zvířat
- 8 ukazatelů modly
- 8 ukazatelů bodů
- 8 ukazatelů surovin
- 1 počítadlo kol
- 10 žetonů ledovce a 5 žetonů odpočinku
- 1 pravidla hry
- 16 karet kočovníků
- 1 přehledová karta pro sólovou hru
- 6 karet mapy
- 1 karta bodování zvířat
- 1 žeton kočovníků
- 1 pravidla pro sólovou hru
Počet a velikosti karet:
- 165 ks (59x92 mm)
- 65 ks (44x68 mm)