Každý hráč se snaží vyrobit nejdelšího krokodýla tím, že ho krmí zvířaty. Každý hráč začíná s hlavou a ocasem krokodýla. Všechny karty zvířat se položí lícem dolů na stůl (stejně jako u Memory). Karty zvířat zobrazují zvíře na jedné straně a prostřední kus krokodýla na zadní straně. Každý hráč zase hodí kostkou, která může ukázat pozemní, vodní nebo vzdušnou bytost. Hráč si nyní vybere kartu ze stolu. Pokud se zobrazí zvíře odpovídající hodu kostkou, hráč ho může přidat ke krokodýlovi. Na kostce může být zobrazen i usměvavý krokodýl, krokodýl s bolestí zubů nebo kombinace vodního, vzdušného a suchozemského zvířete. V případě usmívajícího se krokodýla může být figurka odebrána soupeři a přidána k vlastnímu krokodýlovi. V případě bolesti zubů hráč prohrává svůj tah. V případě kombinace může být vybraná karta vždy přidána ke krokodýlovi, bez ohledu na to, jaké zvíře je na ní zobrazeno. Hra končí, když je všech 28 karet přidáno ke krokodýlovi. Vyhrává hráč s nejdelším krokodýlem.
Každý hráč se snaží vyrobit nejdelšího krokodýla tím, že ho krmí zvířaty.
Každý hráč začíná s hlavou a ocasem krokodýla. Všechny karty zvířat se položí lícem dolů na stůl (stejně jako u Memory). Karty zvířat zobrazují zvíře na jedné straně a prostřední kus krokodýla na zadní straně.
Každý hráč zase hodí kostkou, která může ukázat pozemní, vodní nebo vzdušnou bytost. Hráč si nyní vybere kartu ze stolu. Pokud se zobrazí zvíře odpovídající hodu kostkou, hráč ho může přidat ke krokodýlovi.
Na kostce může být zobrazen i usměvavý krokodýl, krokodýl s bolestí zubů nebo kombinace vodního, vzdušného a suchozemského zvířete. V případě usmívajícího se krokodýla může být figurka odebrána soupeři a přidána k vlastnímu krokodýlovi. V případě bolesti zubů hráč prohrává svůj tah. V případě kombinace může být vybraná karta vždy přidána ke krokodýlovi, bez ohledu na to, jaké zvíře je na ní zobrazeno.
Hra končí, když je všech 28 karet přidáno ke krokodýlovi. Vyhrává hráč s nejdelším krokodýlem.