Vesnička

Desková hra Vesnička představuje jedinečný zážitek z budování vesnice, kde hráči společně transformují malý Hamlet na rušné město. Tato středně těžká konkurenční hra nabízí inovativní mechaniky umisťování dlaždic, které nejsou omezeny žádnou mřížkou, což umožňuje vytvářet nepravidelně tvarované budovy, které dohromady vytvářejí atraktivní a dynamickou krajinu. Hráči mají za úkol postavit budovy, které mohou být využívány ke zpracování materiálů, generování peněz a dodávání důležitých zásob pro výstavbu velké dominanty – Církve. Jak se vesnice rozrůstá, vznikají propojené cesty, po kterých občané přenášejí zdroje, což přispívá k fluidní ekonomice, kde je třeba strategicky řídit nabídku a poptávku. "Hamlet" se hraje pro 1 až 4 hráče a nabízí režim pro jednoho hráče vyvinutý Nickem Shawem a Dávidem Turczi. Hra, navržena Davidem Chircopem, nabízí variabilní hratelnost, jelikož každá partie se cítí unikátně díky různým umístěním dlaždic a budov. Publikováno oceněným studiem Mighty Boards, "Hamlet" slibuje zábavu a strategické výzvy, které potěší milovníky deskových her!
Výrobce: REXhry
GTIN (EAN): 0751784417514

Hamlet

Když pomyslíte na stavitele vesnice, obvykle si představíte karetní tabulky nebo statické šestiúhelníkové desky.

Přemýšlejte znovu!

Spousta budov, všechny s různými tvary, které zajímavě dohromady zapadají.

Jedno centrální Hamlet, do kterého hráči přispívají, s vlastním samonastavitelným ekonomikou nabídky a poptávky.

Občané chodící skrze Hamlet, dodávající potraviny do domácností a stavební materiály do stavebních míst.

A jednoho dne bude konečně postavena Církev a kdysi malý Hamlet se promění v nově vzniklé město.

Kdo bude největším přispěvatelem, až k tomu dojde?

Toto vydání zahrnuje režim pro jednoho hráče od Nicka Shawa a Dávida Turcziho.

O hře:

Hamlet je středně těžká konkurenční hra na stavbu vesnic, kde hráči společně přetvářejí svůj Hamlet na rušné město. V této hře umísťování dlaždic hráči staví budovy, které mohou všichni používat k vytváření materiálů, rafinaci zdrojů, vydělávání peněz a doručování důležitých dodávek k výstavbě velké dominanty Hamleta - Církve.

Hra obsahuje nepravidelně tvarované dlaždice, které se spojují bez mřížky a vytvářejí vesnici, která je pokaždé úplně jiná. Umístění dlaždic přirozeně vytváří propojené cesty, které občané používají k přepravě zdrojů napříč vesnicí. To vede hráče k ve stavění desek, kde se žádné dvě hry nikdy nebudou cítit stejně. Jelikož jsou budovy společné, vytváří to také fluidní ekonomiku, kde se hráči neustále snaží poskytovat vesnici zdroje, které jsou nejvíce potřeba.

Hru navrhl David Chircop (Petrichor, The Pursuit of Happiness). Hraje se pro 1 až 4 hráče, přičemž je aktuálně vyvíjen režim pro jednoho hráče. Hra bude publikována oceněným studiem Mighty Boards (Excavation Earth, Posthuman Saga).

1249 Kč
1062 Kč
increase decrease
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 3-5 dní
Doručit na
*
*
Způsob dodání
Název
Odhadované doručení
Cena
Žádné možnosti dopravy

Hamlet

Když pomyslíte na stavitele vesnice, obvykle si představíte karetní tabulky nebo statické šestiúhelníkové desky.

Přemýšlejte znovu!

Spousta budov, všechny s různými tvary, které zajímavě dohromady zapadají.

Jedno centrální Hamlet, do kterého hráči přispívají, s vlastním samonastavitelným ekonomikou nabídky a poptávky.

Občané chodící skrze Hamlet, dodávající potraviny do domácností a stavební materiály do stavebních míst.

A jednoho dne bude konečně postavena Církev a kdysi malý Hamlet se promění v nově vzniklé město.

Kdo bude největším přispěvatelem, až k tomu dojde?

Toto vydání zahrnuje režim pro jednoho hráče od Nicka Shawa a Dávida Turcziho.

O hře:

Hamlet je středně těžká konkurenční hra na stavbu vesnic, kde hráči společně přetvářejí svůj Hamlet na rušné město. V této hře umísťování dlaždic hráči staví budovy, které mohou všichni používat k vytváření materiálů, rafinaci zdrojů, vydělávání peněz a doručování důležitých dodávek k výstavbě velké dominanty Hamleta - Církve.

Hra obsahuje nepravidelně tvarované dlaždice, které se spojují bez mřížky a vytvářejí vesnici, která je pokaždé úplně jiná. Umístění dlaždic přirozeně vytváří propojené cesty, které občané používají k přepravě zdrojů napříč vesnicí. To vede hráče k ve stavění desek, kde se žádné dvě hry nikdy nebudou cítit stejně. Jelikož jsou budovy společné, vytváří to také fluidní ekonomiku, kde se hráči neustále snaží poskytovat vesnici zdroje, které jsou nejvíce potřeba.

Hru navrhl David Chircop (Petrichor, The Pursuit of Happiness). Hraje se pro 1 až 4 hráče, přičemž je aktuálně vyvíjen režim pro jednoho hráče. Hra bude publikována oceněným studiem Mighty Boards (Excavation Earth, Posthuman Saga).

Název atributuHodnota atributu
Hodnocení hry
Hodnocení na BGG6.85, 6.85
Hodnocení na Zatrolené hry7.25
Hráči
Minimální počet hráčů1
Maximální počet hráčů4
Minimální věk hráčů14
Doporučený počet hráčů3, 3
Doporučený minimální věk hráčů10, 12
Tvůrci
VýtvarníkYusuf Artun
AutorDavid Chircop
Balení
Základní hra / rozšířeníZákladní hra
VydavatelMighty Boards, REXhry
Herní vlastnosti
Herní doba100
MechanikyMarket, Modular Board, Network and Route Building, Pick-up and Deliver, Solo / Solitaire Game, Tile Placement, Worker Placement
Rok vydání2022
Obtížnost (1-5)2.96, 2.98
Jazyk
Jazyk hryČesky
Jazyková závislostPouze jednoduchý text - snadno zapamatovatelný nebo s malými poznámkami, Some necessary text - easily memorized or small crib sheet, Some necessary text - easily memorized or small crib sheet
Téma
Typ hryCity Building, Economic, Medieval
Pouze registrovaní uživatelé mohou psát recenze