LAMA Kadabra

L.A.M.A. Kadabra je zábavné rozšíření hry L.L.A.M.A., které přináší nové prvky a zvyšuje tak napětí a strategickou variabilitu. Hráči se v této hře ujímají svých rolí a snaží se co nejlépe využít karty, které mají k dispozici, aby minimalizovali hodnotu svých karet a zvítězili. V každém kole si hráči berou karty a vykládají je, přičemž musí hrát stejnou nebo vyšší hodnotu než karta na vrchu odhazovacího balíčku, nebo podstoupit riziko, že ztratí body. Hra se hraje na akce, kde hráči mohou provádět strategické tahy, včetně možnosti vyměnit žetony, které získali. Novinky, které rozšíření přináší, zahrnují: - **Dvojité karty**: Karty, které ukazují dvě čísla, poskytují flexibilitu při hraní. - **Akční karty**: Umožňují hráčům vzájemně si předávat žetony nebo donutit další hráče, aby táhli karty. - **Magický žeton**: Tento žeton můžete použít k přeskočení tahu nebo ovlivnění ostatních hráčů. - **Magické představení**: Mechanika, která přidává prvek vzrušení při hraní lam a jehož aktivace přináší další strategické možnosti. Hra končí, když alespoň jeden hráč dosáhne 40 nebo více celkových bodů, a vítězem se stává ten, kdo má nejméně bodů. L.A.M.A. Kadabra je skvělou volbou pro hráče, kteří hledají zábavnou a interaktivní hru plnou strategických rozhodnutí!
Výrobce: Mindok
GTIN (EAN): 8595558305926

Karetní hra L.A.M.A. Kadabra hraje podobně jako hra L.L.A.M.A. z roku 2019, ale s několika novými prvky, které komplikují hratelnost a vaše rozhodnutí. Každý hráč začíná kolo se šesti kartami v ruce; balíček se skládá z karet lam a karet s čísly 1-6. V každém tahu může aktivní hráč zahrát kartu, vytáhnout kartu nebo se vzdát. Abyste zahráli kartu, musíte zahrát stejnou hodnotu jako vrchní karta odhazovacího balíčku nebo o jednu číslici vyšší. Pokud je na vrchu karta 6, můžete zahrát 6 nebo kartu lamy, a pokud je na vrchu karta lamy, můžete zahrát další lamy nebo 1.

Pokud se vzdáte, položíte zbývající karty lícem dolů a už nebudete provádět žádné akce. Pokud se všichni hráči vzdají kromě jednoho, tento hráč může pokračovat ve hře, ale nemůže táhnout další karty.

Kolo končí, když jeden hráč vyprázdní svou ruku nebo se všichni hráči vzdají. V obou případech si hráči sbírají žetony na základě karet v ruce. Každá jiná číslicová karta v ruce získává bílý žeton (každý v hodnotě 1 bod) rovný hodnotě karty, zatímco jedna nebo více lam získává černý žeton (hodnotný 10 bodů). (Můžete kdykoli vyměnit deset bílých žetonů za jeden černý žeton.) Pokud zahrajete všechny své karty, můžete vrátit jeden žeton (bílý nebo černý), který jste dříve získali, do zásoby. Poté zamícháte všechny karty a začnete nové kolo, v němž první tah provede hráč, který vyprázdnil svou ruku nebo byl posledním, kdo se vzdal v předchozím kole.

L.A.M.A. Kadabra přidává čtyři nové prvky k popsané hratelnosti:

  • Dvojité karty: Některé karty ukazují dvě čísla: 2/3 a 4/5. Můžete zahrát 2/3 na 1, 2 nebo 3, což vám dává větší flexibilitu, ale pokud skončíte kolo s jednou kartou v ruce, počítá se jako obě čísla, když sbíráte žetony.
  • Akční karty: Když zahrajete 1, dejte jeden z vašich nejnižších žetonů — ano, včetně černého žetonu, pokud to je vše, co máte — jakémukoli hráči, který se dosud nevzdal. Když zahrajete kartu s obdélníkem, další hráč, který má tah, musí vytáhnout kartu a poté provést svůj tah normálně.
  • Magický žeton: Když zahrajete kartu se hvězdou, vezměte si jediný modrý magický žeton od toho, kdo ho aktuálně drží. Při budoucím tahu můžete tento žeton odhodit, abyste přeskočili svůj tah. Pokud držíte tento žeton (a žádné bílé) při hraní 1, dejte to jinému hráči. Pokud máte magický žeton na konci kola, má hodnotu 10 bodů.
  • Magické představení: Kdykoli zahrajete lamy, umístěte jeden z vašich nejnižších žetonů na magickou scénu. Když se na magické scéně nachází alespoň pět žetonů, magické představení začíná. Během magického představení, pokud zahrajete lamy, místo toho, abyste umístili jeden ze svých nejnižších žetonů na magickou scénu; pokud nemůžete nebo nechcete hrát lamy, vezměte všechny žetony na scéně, abyste ukončili magické představení, a poté proveďte svůj tah normálně.

Hra končí na konci kola, ve kterém má alespoň jeden hráč čtyřicet nebo více celkových bodů. Kdo má nejméně bodů, vyhrává.

299 Kč
241 Kč
increase decrease
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 3-5 dní
Doručit na
*
*
Způsob dodání
Název
Odhadované doručení
Cena
Žádné možnosti dopravy

Karetní hra L.A.M.A. Kadabra hraje podobně jako hra L.L.A.M.A. z roku 2019, ale s několika novými prvky, které komplikují hratelnost a vaše rozhodnutí. Každý hráč začíná kolo se šesti kartami v ruce; balíček se skládá z karet lam a karet s čísly 1-6. V každém tahu může aktivní hráč zahrát kartu, vytáhnout kartu nebo se vzdát. Abyste zahráli kartu, musíte zahrát stejnou hodnotu jako vrchní karta odhazovacího balíčku nebo o jednu číslici vyšší. Pokud je na vrchu karta 6, můžete zahrát 6 nebo kartu lamy, a pokud je na vrchu karta lamy, můžete zahrát další lamy nebo 1.

Pokud se vzdáte, položíte zbývající karty lícem dolů a už nebudete provádět žádné akce. Pokud se všichni hráči vzdají kromě jednoho, tento hráč může pokračovat ve hře, ale nemůže táhnout další karty.

Kolo končí, když jeden hráč vyprázdní svou ruku nebo se všichni hráči vzdají. V obou případech si hráči sbírají žetony na základě karet v ruce. Každá jiná číslicová karta v ruce získává bílý žeton (každý v hodnotě 1 bod) rovný hodnotě karty, zatímco jedna nebo více lam získává černý žeton (hodnotný 10 bodů). (Můžete kdykoli vyměnit deset bílých žetonů za jeden černý žeton.) Pokud zahrajete všechny své karty, můžete vrátit jeden žeton (bílý nebo černý), který jste dříve získali, do zásoby. Poté zamícháte všechny karty a začnete nové kolo, v němž první tah provede hráč, který vyprázdnil svou ruku nebo byl posledním, kdo se vzdal v předchozím kole.

L.A.M.A. Kadabra přidává čtyři nové prvky k popsané hratelnosti:

  • Dvojité karty: Některé karty ukazují dvě čísla: 2/3 a 4/5. Můžete zahrát 2/3 na 1, 2 nebo 3, což vám dává větší flexibilitu, ale pokud skončíte kolo s jednou kartou v ruce, počítá se jako obě čísla, když sbíráte žetony.
  • Akční karty: Když zahrajete 1, dejte jeden z vašich nejnižších žetonů — ano, včetně černého žetonu, pokud to je vše, co máte — jakémukoli hráči, který se dosud nevzdal. Když zahrajete kartu s obdélníkem, další hráč, který má tah, musí vytáhnout kartu a poté provést svůj tah normálně.
  • Magický žeton: Když zahrajete kartu se hvězdou, vezměte si jediný modrý magický žeton od toho, kdo ho aktuálně drží. Při budoucím tahu můžete tento žeton odhodit, abyste přeskočili svůj tah. Pokud držíte tento žeton (a žádné bílé) při hraní 1, dejte to jinému hráči. Pokud máte magický žeton na konci kola, má hodnotu 10 bodů.
  • Magické představení: Kdykoli zahrajete lamy, umístěte jeden z vašich nejnižších žetonů na magickou scénu. Když se na magické scéně nachází alespoň pět žetonů, magické představení začíná. Během magického představení, pokud zahrajete lamy, místo toho, abyste umístili jeden ze svých nejnižších žetonů na magickou scénu; pokud nemůžete nebo nechcete hrát lamy, vezměte všechny žetony na scéně, abyste ukončili magické představení, a poté proveďte svůj tah normálně.

Hra končí na konci kola, ve kterém má alespoň jeden hráč čtyřicet nebo více celkových bodů. Kdo má nejméně bodů, vyhrává.

Název atributuHodnota atributu
Hodnocení hry
Hodnocení na BGG6.90, 6.95
Hráči
Minimální počet hráčů2
Maximální počet hráčů6
Minimální věk hráčů8
Doporučený počet hráčů4, 4
Doporučený minimální věk hráčů8, 8
Tvůrci
AutorReiner Knizia
Balení
Základní hra / rozšířeníZákladní hra
VydavatelMINDOK
Herní vlastnosti
Herní doba20
MechanikyLadder Climbing
Rok vydání2024
Obtížnost (1-5)1.50, 1.50
Jazyk
Jazyk hryČesky
Jazyková závislostŽádný nezbytný text ve hře, No necessary in-game text, No necessary in-game text
Téma
Typ hryCard Game
Pouze registrovaní uživatelé mohou psát recenze