Krycie mená: Obrázky ve slovenštině je samostatně hratelná verze oceňované párty hry od Vládi Chvátila, která vyšla pod názvem Krycie mená. Nová verze se hraje podobně. Pouze na kartách naleznete místo slov obrázky.Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se kde nachází. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím šifer. Operativci proto musejí být obezřetní – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží kontaktovat všechny své agenty jako první, ale zvítězit může pouze jeden!
Krycí jména - slovenská verze původní české hry autora Vlaadi Chvátila, která sbírá úspěchy po celém světě. Je vítězem nejprestižnějšího ocenění Spiel des Jahres 2016 a označována za nejlepší párty hru historie dle celosvětové herní databáze www.boardgamegeek.com. Tato slovní asociační hra pro dva týmy tajných agentů vyžaduje, abyste odhalili jména všech agentů vašeho týmu dříve, než to udělá soupeř. Je však třeba si dávat pozor na nájemného vraha, který hru okamžitě ukončí! Je to skvělá hra pro větší skupiny, kde je důležitá komunikace, sledování soupeřů a vymýšlení originálních asociací. Dva rivalové - šéfové tajných agentů znají tajné identity 25 agentů. Jejich spoluhráči znají agenty pouze pod jejich krycími jmény - jednotlivými slovy jako „nemoc“, „Německo“ nebo „mrkev“. Ano, mrkev. Je to legitimní krycí jméno. Každý šéf tajných agentů chce, aby jeho tým identifikoval jejich agenty jako první... bez odhalení nájemného vraha omylem. Ve hře Krycí jména soutěží dva týmy, aby zjistily, kdo nejdříve naváže kontakt se všemi jejich agenty. Rozložte 25 karet, z nichž každá nese jedno slovo. Šéfové tajných agentů se podívají na kartu, která ukazuje identitu každé karty, a pak se střídají v dávkování nápověd pro své spoluhráče. Nápověda se skládá z jediného slova a čísla, přičemž číslo naznačuje, kolik karet ve hře má nějakou asociaci s daným nápovědním slovem. Spoluhráči poté identifikují jednoho agenta, o kterém si myslí, že patří k jejich týmu; pokud mají pravdu, mohou hádat až do uvedeného počtu; pokud agent patří k protihráči nebo je nevinný svědek, tah týmu končí; a pokud označili nájemného vraha, prohrávají hru. Šéfové tajných agentů pokračují v poskytování nápověd, dokud jeden tým neidentifikuje všechny své agenty, nebo dokud nájemný vrah nevyřadí jeden tým ze hry.